lördag 31 januari 2015

Välbehövlig lördagskväll

Hej!

Jag hade en så välbehövlig kväll igår. En träff med fin fina vänner.
Jag missade träffen med morsorna i tisdags men det fick jag ta igen igår. Jag kan säga att jag inte hade någon som helst lust under dagen igår. Jag orkade ingenting och ville bara vara hemma. Men det är jag idag glad för att jag inte var, utan att jag bestämde mig för att gå dit "en sväng". Närmare 01,30 kom jag hem efter en så härlig kväll. Skratt, skvaller, stoj och fantastisk middag och fika.
Tänk att jag har så galet fina vänner. Jag älskar dom oändligt. och dom gör verkligen livet lättare i många avseenden och stunder.

Här hemma startar vi lugnt för halva familjen. Idag för mig och Vilgot. Daniel och Ludvig är iväg på simskola och inhandlar söndagens färska frallor.
Så jag ska nu förbereda vår frallfrukost innan andra halvan kommer hem.
Jag älskar söndagar!

Bjuder på en bild på min farfar och grabbarna. Den är tagen förra helgen när dom visade gammelfarfar hur "paddan" funkar. 
Älskade ungar och farfar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar