torsdag 8 januari 2015

Fotoväggar

Hej!

Regnig och grå torsdag. Igår snöade och barnen på gatan var ute och lekte i snön på dagen. På kvällen smälte allt undan och idag regnar det, är grått och inte ett uns snö finns kvar.
Kunde inte snön fått ligga ett tag!

Kan tro att det är desto mer snö i Umeå när jag kommer dit på söndag... Enligt smhi ska det snöa lite till och från under veckan och pendla mellan +1 till -12..
Och bara det, söndag kommer med stormsteg nu. Snart dags. Samtidigt som jag nästan längtar så jag får det avklarat vill jag inte att dagen ska komma.
Det är så fruktansvärt att åka ifrån barnen. Tror aldrig jag kan vänja mig vid det även om det betyder en hel veckas sömn och inget tjat. I detta avseende avarar jag mer än gärna lite sömn och tjat!


Något jag varit otroligt dålig på är att framkalla foton. Tror inte jag framkallat mer än lite sporadiskt till något speciellt tillfälle sedan Ludvig var 1 månad!. 
Jag gillar fotoväggar och istället för att byta ut massa foton vill jag utvidga väggen vi har. Grabbarna ska finnas från födseln och så kan man följa utveckligen. 
Jag tror jag ska fortsätta bygga med foton över skåpet och fortsätta ner på andra sidan... men även bygga lite mer neråt golvet. Vi ska till Ikea nästa helg så lite ramar får allt inhandlas. 




Lite inspirationsbilder. Jag tycker det är snyggt med olika ramar i olika former och färger.. Även kombinerat med foton och andra snygga prints. 
Påtal om prints ska jag senare ge ett litet tips, jag har nya prints som jag fastat helt för! Olika krigsgudinnor och tjejen bakom dom är alldeles fantastisk. Men jag återkommer om dessa. 

Nu är det dags att gräva ner sig i böckerna igen... Men tänk om en vecka då är jag bara en dag från att vara hemma igen! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar