tisdag 6 januari 2015

Om en vecka..


Hej!
Ny vecka igen.. och snart helt vanlig vardag. Igår var det klämmdag och idag åter röd dag. 13 dagsafton. 13 dagar efter jul, vad är det man firar då egentligen?  Eller varför är det en afton?
Jag får nog googla. 
Google är nog en av mina bästa vänner, man kan hitta allt (och lite till). 

Igår jobbade jag lite extra. Kul att komma in och jobba lite, se lite folk och inte bara stirra ner i en bok. Och framförallt att komma in i verksamheten igen. Jag kan ärligt säga ibland när man pluggar att man undrar om man "valt" rätt. Men när man kommer in och jobbar och då kommer ihåg hur kul det är så känns det mer motiverat att gå hem och fortsätta läsa. Även om det faktiskt känns lite segt just nu. 

Om exakt en vecka nu sitter jag i Umeå och tentar... Det ska bli galet roligt att träffa tjejerna igen! Men allt annat.. jaja. Det är bara att ta sig igenom. Förhoppningsvis går veckan fort och snart är jag hemma igen. 

Dags att styra upp dagen!
Dom flesta julsakerna är borta nu. Men idag ska även stjärnorna bort och granen ska dansas ut. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar