fredag 9 januari 2015

Klump i magen och besiktning



Fredagsmiddagen är intagen. Kycklingrullader med fetaost och basilika fyllning med rotfrukter i ugnen och tzatziki. 
Fredagsmyset är också intaget, film har vi sett (Kalle Blomqvist levde farligt) och nu sover barnen sött. 
Dagen har rullat på. Blev en kort dag på dagis då vi idag varit på "besiktning" på BVC. En 3 årskontroll och en 4 årskontroll. 
Allt med högsta betyg med ett litet undantag för Vilgots syn. 
Detta firades såklart med en lunch på McDonalds för barnen, det var dom väl värda denna fredag:)
Barnen följde sedan med mormor hem och jag fick lite pluggtid, som det inte blev så mycket med.
Hur hittar jag motivationen igen. Blir en låååååång och tuff vår och det ska fortsätta kännas såhär. 
Dock tror jag att mycket är hjärnspöken nu inför Umeåresan på söndag. Jag är så opepp och tycker det är så galet jobbigt att åka från familjen. Njut säger många. Men jag kan inte. Jag tycker att det är fruktansvärt. Hela hjärtat värker redan. Så nu är det bara att förbereda sig på  stora tjutfesten på söndag.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar