söndag 11 januari 2015

Hej från Umeå!







Hej!
Jag är sedan ett par timmar framme i Umeå.
Jag måste säga att resan gått väldigt smidigt. Flygen är verkligen kanon. Kan ni förstå att det tar (bara restid räknat dock och inga väntetider) dörr till dörr från Västervik till Umeå? Ca 4 timmar. Helt galet. Resan hem blir längre och går lite segare för då får jag byta med lite tåg för att ta mig smidigast hem.
Men nu är jag på plats, mat i magen, sängen bäddad och sitter uppkrupen med min a-HLR bok i knät. Strax ska jag ta mig en promenad till affären, jag behöver röra på mig efter allt sittande idag. Min rygg är inte att leka med just nu.
Sedan får det nog bli en kopp värmande te och mer plugg! Imorgon ska jag få träffa Falunstjejerna och det ska bli så kul.
Lite prat på Skype med dom små trollen hemma har jag också hunnit med. Älskade ungar, men dom går det ingen nöd på dom sover hos mormor och morfar inatt och skulle ha filmmys med popcorn och salta pinnar.

Dags att återgå till boken och strax ge sig ut i kylan -14 grader är det här.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar