måndag 19 januari 2015

Födelsedag och sjukstuga!

Hej!
Måndag den 19 Januari och min födelsedag, min 28 årsdag. Jag närmar mig 30 med stormsteg nu..
Änsålänge kan jag dock inte påstå att jag känner någon ångest alls över det.. Snarare tvärtom..
Jag känner mig nog redan som nästan 30, haha.
Det har dock inte blivit något firande idag då vi har sjukstuga här hemma.
Ludvig fick någon släng av kräksjuka här hemma igår. Han kräktes två gånger kort efter att han somnade, men idag har det varit bra. Ätit och vanligt och lekt nästan helt som vanligt. Varit något tröttare möjligtvis.
Även Daniel är sjuk fast feber..  Så firandet tar vi i helgen..
Det har varit så mycket annat nu så min födelsedag har jag inte ens hunnit fundera över... Men paket är ju alltid trevligt :) Det jag önskar mig är en väska, en ryggsäck att ha skolböckerna i. Det blir så tungt med en handväska. Så av mamma och pappa vet jag att jag får en grymt snygg kånken :).
Daniels födelsedagspresent med spahotell går ju inte heller av för hackor, så underbart och tur att vi hann innan han blev sjuk!

Sedan har vi ju en annan födelsedag strax i familjen.. En treåring ska ju firas minsann. Dags att börja fundera ut paket åt den lilla mannen också... Inte det lättaste inte..
Men hans rum ska få sig en liten makeover iallafall.. Ska nog sätta mig och göra en moodboard så det blir som man vill denna gång.

Familjens ena lilla sjukling förut när jag hängde tvätten, då låg han nerbäddad på golvet brevid. Han vill vara så nära hela tiden älskade lilla hjärtat. 
Blivande lilla/stora 3 åringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar