torsdag 1 januari 2015

Välkommen 2015!

Hej och välkommen 2015!

Första dagen på nya året lider mot sitt slut.
Vår nyårsafton firade vi tillsammans med fina vänner hemma hos oss. 6 vuxna och 4 barn. En riktig kanon nyårsafton.
Trerätters middag i form av:
Vit sparrissoppa med tomat- och parmabruschetta
Helstekty oxfilé med potatisgratäng och hemmagjord rödvinssås
Cheesecake med mjölkchokladtopping och aftereight

En lyckad meny. Till barnen serverades hamburgare till deras lycka.
Jag hoppas det blir en lika bra start och fortsättning på 2015 som 2014 avslutades.









Några direkta nyårslöften har jag inte.... Inte mer än att jag ska lyssna mer till mig själv och min kropp. Jag kanske skulle behöva boken "the golden year".
Visst ett å annat "mål" har jag nog. Men dom håller jag för mig själv. Men att lyssna mer på min kropp är något jag behöver lära mig.

Jag önskar er alla ett fantastiskt 2015!

Någon resumé av 2014 tror jag inte det blir i år. I så fall en kortare variant. Ärligt talat så känns det inte som att 2014 bjudit på något "större". Missförstå mig rätt. Självklart har det hänt helt fantastiska saker och såklart även tråkiga. Det är nog kanske mest jag som inte orkar tänka till....
Men något jag kanske knåpar ihop. Har nog hänt mer än jag tror om jag bara tänker till ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar