fredag 16 januari 2015

Äntligen fredag!

Hej!
Äntligen är det fredag, äntligen är jag påväg hem!
Veckan har rullat på så sakteliga.
Det var en trevlig och bra start på veckan. HLR instruktör, två VG i betyg och sedan en givande dag i scenario träning i avancerad HLR för barn.
Sedan måste det såklart stöta på lite patrull.. Idag har vi startat den kursen som jag nästan sett fram mest emot under denna studietid och självklart är det den som strulat.
Det är otroligt svårt att få tag på en vfu plats. Jag vill så gärna göra min vfu i Linköping för min och familjens skull. Jag vill inte behöva vara från Familjen sålänge!
Jag bara hoppas så att det ska lösa sig!

Nu sitter jag i Linköping och väntar på tåget som ska ta mig sista sträckan hem. Jag är så trött att jag börjar känna mig lite snurrig. Men med lite kaffe i magen från EH så känns det nu lite bättre.
Nu hoppas jag att det går fort tills jag är hemma!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar