fredag 2 januari 2015

Snabbt hej!




Hej!
Börjar med att bjuda er på lite bilder hemma från oss denna morgon. Idag tror jag dock att vi på riktigt ska börja städa ut julen. 
Jag hade tänkt slänga ut granen också, men det hinns nog inte med och Vilgot ville ha lite julgranssväng också.. Så granen får stå kvar till på söndag, men det är nog bäst att inte röra den om vi vill ha några barr kvar och framförallt slippa alla barr i vardagsrummet. 

Jag har "pluggdag" innan det är dags för möte och middag hos vänner. Daniel tog med sig barnen på en cykletur till lekparken. Så det är nog bäst att jag passar på för innan man vet ordet av är dom hemma igen och lugnet alldeles bortblåst!

Mötet handlar om det som 2015 till stor del kommer handla om för mig... Dags att börja fokusera och optimera sina chanser för ett bra och hälsosamt liv. Jag är taggad och jag ska lyckas. Denna gång ska jag det! Det är inget nyårslöfte utan snarare ett livsmål. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar