söndag 25 januari 2015

Ibland älskar jag rea!

Hej!
Här hemma har vi haft en rätt lugnt helg. Mest i närhet av nära och kära.
I fredags hade vi vänner här och vi åt middag tillsammans, plankstek. Det var så länge sedan vi åt det och det var så himla gott.
Fast att vi har plankor hemma är det något vi äter otroligt sällan.

Igår var det kalas. Då firade vi min 28 års dag. Jag har ingen som helt åldersnoja, absolut inte. Men samtidigt har jag lite svårt att förstå att jag fyllt 28!
Jag fick otroligt fina snittblommor, födelsedagspengar och ett presentkort. Av mina föräldrar fick jag en grymt snygg kånken så jag nu bära mina skolböcker med klass;).
Och vad jag fick av Daniel vet ni ju redan. Den där otroligt mysiga spaövernattningen.

Idag på förmidaggen var Daniel och barnen iväg och åkte pulka. Vi fortsatte sedan i dom spåren och åkte hem till min mormor och åkte pulka och fick underbart god middag.
Nu är vi nyss hemkomna och jag har dunkat ner rumpan och tänkte försöka få lite plugg gjort.
Att ångesten över studierna ska behöva vara så stor just nu. Men det är bara försöka fokusera. Det är (förhoppningsvis) bara fyra månader kvar nu!

Jag har även klickat hem lite födelsedagspresenter till Ludvig. Jag tycker det är lite tråkigt att vårkläderna inte riktigt släppts än. Men jag fyndade lite på rean från Babyshops hemsida.


Två T-shirtar från Ebbe Kids blev det samt


 en vindjacka och mössa från TheBrand. 


Nu ska jag försöka motivera mig till att använda tiden till något vettigt, studier...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar