torsdag 29 januari 2015

Snart hemvändardags!

Hej!
Dagarna i storstaden har rullat på..
Lite shopping också hade varit kul, men det hinns inte med.
Prion ligger såklart på att komma hem snabbast möjligt.
Saknar mina små troll så det gör int i hela hjärtat.
Jag missade ju också tisdagsdejten med världens bästa morsor och det känns minst sagt i hjärtat det också.

Men vi laddar för ny mamma/bästavänner dejt på lördag. Den missar jag inte för något i hela världen. Och då har jag hunnit pussa på dom finaste grabbarna i hela världen också.

Nu ska jag försöka få lite plugg till gjort innan jag ska bege mig mot sista natten denna vecka.
Jag gissar att jag lär vara rätt trött imorgon em och hela familjen lär somna helt ovaggade.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar