tisdag 3 februari 2015

Tredje februari



Hej!
Jag sitter och bläddrar lite i min kalender och inser hur fort tiden går och troligtvis kommer fortsätta göra. 
I helgen bär det av till storstaden igen för min del. Sista tre nätterna på neonatalintensiven på Huddinge ska göras (ska bli så skönt när det är klart och kan bockas av, stor sten). Sedan är jag hemma fem veckor innan det bär av till Umeå igen. Därefter är jag hemma i 8 veckor innan jag åker min förhoppningsvis sista vända till Umeå och sedan är jag klar och tar sommar, hoppas jag verkligen. Endel kompletteringar kommer ligga på uppsatsen. Det är väl mer en regel än ett undantag. Jag hoppas mest bara att jag inte behöver ägna hela min semester åt att komplettera. 

Jag tog lite foton i vårt allrum idag. Där hänger ett foto på mig och Daniel. Det är taget 04 tror jag, hela 11 år sedan. Den 29 februari (ja om det nu hade funnits) så firar vi 12,5 år tillsammans för att sedan i sommar fira 13 år. Vad tiden går. Vad vi hunnit på dessa åren. Helt fantastiska år. Han är den bästa. Mannen i mitt liv. 
Den andra bilden som hänger där är när Ludvig ligger i magen. V 29 är jag i. Den bilden togs i samband med Vilgots 1 års fotografering. Jag ska fylla ut med lite fler bilder. Det är dags att lägga en ny beställning minsann och framkalla lite. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar