tisdag 3 februari 2015

Sovrumstankar...

Vårt sovrum känns som ett evighetsprojekt... Men det blir bara bättre och bättre.
Jag har varit lite inne på att måla en vägg i grått. Den väggen som sänggaveln står mot. Men samtidigt tror jag vår sänggavel som är svart skulle försvinna lite då.
Tavlor är ett annat projekt. En favorit som jag tror ska få hänga i vårt sovrum är en krigsgudinna från Ditte art. Det lutar åt Njorun

Det här är Njorun, hon vakar över dina drömmar och håller det onda borta under natten.
 Låt henne ta dig med till drömmarnas värld där allt är möjligt, var inte rädd. Du klarar mer än du tror. 
Hon ringar in det goda och hjälper dig att vakna upp med styrka.


Jag vill även ge er ett litet tips! Jag sprang på detta påslakanset hos Ellos  (Klicka på länken för att komma till sidan). 

Ett sex delar set för ynka 299:-. Skynda att fynda! 


Dags att sluta drömma sig bort och ta tag i dagen. Seminarium hela eftermiddagen. Men först ska jag försöka slipa på lite intervjufrågor till D-uppsatset. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar