torsdag 13 november 2014

ZzzZzznark

Godkväll!
Hemkommen från Kalmar. Barnen sover hos mormor inatt för att slippa gå upp till dagis imorgon bitti då mormor är ledig. Så skönt för dom. Det är tidiga mornar även för dom varje morgon nu, och långa dagar. Det känns inge bra i mammahjärtat.
Jag som i vanliga fall jobbar oregelbundet brukar ge dom ca 3-4 dagisdagar i veckan och kanske 2 heldagar bara.. men nu är det heldagar varje dag 06,30-16,30 och Vilgot uttalar själv att han "jämt är på dagis".
Idag sa han "mamma ska vi aldrig ses?", Då värker hjärtat så jag tror det ska gå sönder.

Imorgon görs i allafall sista dagen för denna veckan. Och första veckan av fyra är därmed avklarad.
På måndag blir det att sova kvar i Kalmar (dubbel ångest på den). Men sedan blir jag tredagarsledig fredag, lördag och söndag nästa helg när vår stora kille fyller hela 4 år!

Nu, ska jag krypa ner i ett varm bad och gnugga mina hjärnceller och komma på en klinisk frågetsällning som rör ketoacidos som blivit det jag ska skriva om på min uppgift under denna praktik.

På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar