onsdag 26 november 2014

200 knyck!

Godmorgon torsdag!

Tiden fortsätter att springa fram i "200 knyck". Återigen redan torsdag.
Plugg, plugg och plugg står åter på schemat för min del. Kl 12,00 ska min powerpoint skickas in.
Sedan blir det att läsa på fram till tisdag när det hela ska redovisas.
Även om det är rätt tufft (mellan varven) är jag så otroligt tacksam och glad över att jag får den här möjligheten till utbildning. Att mitt jobb ger mig den möjligheten till kompetensutveckling, och att Daniel ställer upp så mycket som han gör för att vi ska få vardagen att gå ihop. En bock i min "bucket list", tänk om ca 6 månader kan jag titulera min Barnsjuksköterska.

Efter kl 12,00 idag när arbetet ska vara inskickat så blir det städ och adventspiff för hela slanten denna eftermiddag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar