tisdag 11 november 2014

Hemmadag!

Hej!

Här hemma tog vi oss lite "sovmorgon" idag. Kl 07,10 slog Ludvig upp sina små blå och Vilgot en stund efter. Så vi ringde dagis och tog en mysig frukost här hemma framför TV:n.
Det kändes välbehövligt nu när vi inte setts på ett par dagar också.

Men nu är grabbarna lämnade på dagis och jag ska köra igång dagens hemstudier och klicka hem lite saker till fyraåringens piratkalas som väntas nästa helg (23 November).

I förra veckan när jag var och handlade hade dom fått hem rumsgranarna. Det fick mig att längta ännu mer till advent och jag kunde inte låta bli att handla en nu. Grabbarna brukar alltid få varsin runt advent så dom får en egen liten julgran i sina rum.
Men denna pryder just nu vårt allrum.




Jag älskar sånna här fina mornar när solen bara strålar in genom fönstret, visst blir man gladare?
Härliga höst, för vinter är det inte här nere i Småland än.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar