onsdag 5 november 2014

Redan torsdag!

Hej!

Allt som oftast tjatar jag om hur mycket jag längtar efter helg och familjetid. Men som jag skrivit innan så inte denna vecka. Och nu är det redan torsdag vilket faktiskt innebär att det alldeles snart är fredag och helg.... Gud, just nu går tiden för fort. Men å andra sidan kan det istället få fortsätta att göra det så är snart dessa fyra veckor avbrända och färdiga!

Det väntas ju faktiskt endel roliga saker i helgen också, som maskeradfest.

Igår fortsatte testandet av nya kameran. Jag är verkligen nöjd. Så efter att sovrummet fick sig lite ommöblering och omflyttning av saker så blev det lite foton




Något jag skrivit om innan är ju att jag inte funnit riktig ro i vårt sovrum, men efterhand som jag plockar och styr där inne känns det bara bättre och bättre och jag sover godare om natten. 


Annars går tankarna mycket på högvarv nu till vår kommande stora (lilla) fyraåring! 
Det ska vankas kalas, piratkalas. Men så ska ju även en å annan födelsedagspresent inhandlas. Han vill ha ett skrivbord säger så. Så vi har handlat och bygger på hans Stringhylla med en del till så får en skrivbord plats och en hel del förvaring, perfekt!
Jag gillar String och alla möjligheter! och så är dom fantastiskt snygga, stilrena och tidslösa också, perfekt! 

Men då kommer vi lite till förvaring. Tror det blir en liten, liten Lego låda till smådelar så som smålego osv... 


Någon som har någon bra idé eller tips på skydd? så man kan skydda skrivbordsskivan något i allafall mot massa penndrag osv.. 

Nu är det åter dags att ta tag i dagen, Favoritbloggarna är lästa, kaffet är urdrucket och frukosten i magen, Dags att starta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar