tisdag 18 november 2014

Andra dagen på andra veckan



God kväll!

Numera blir det lite sena och mer glesa inlägg.
Jag är hemma efter första och sista övernattningen i Kalmar. Jag överlevde det också..
Patienthotellet i Kalmar ligger på en gammal geriatrisk avdelning. Och man fick riktiga spökvibbar där. Men inga påhälsningar så vitt jag vet i allafall, pust!

Skönt, tryggt och underbart att vara hemma hos familjen igen,

Stressen hänger över en heldel just nu känner jag. Plugget släpar lite efter nu i pendlandet och det är ett pussel att få ihop allt. Och så har vi ju en födelsedag att fira till helgen. Jag behöver fler timmar på ett dygn, tack!

Nu, dusch och sedan sängen. Klockan ringer 03,50!

God natt! 

2 kommentarer:

  1. Tack för att du påminner mig om att jag också måste köpa lite hyacinter... :-)

    /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod :) Helt underbart att dom börjat komma nu, det piggar upp endel i höstmörkret :-)

      Radera