måndag 24 november 2014

Fullspäckat!

Hej!
En fullspäckad helg har precis passerat.
Vilgot har fyllt hela 4 år! Helt galet att det är fyra år sedan han kom med buller och bång den där regniga novembernatten som övergick i första snön i V 35+0.
En liten liten skrutt på 2130g och 42 cm med den allra sötaste lilla gropen i hakan och massor blont hår. Vår fina kille!
Helgen har såklart gått i kalasens tecken. Mormor, morfar och farfar och Mia kom och firade på fredagen. Resterande släkt på lördagen och kompisarna igår på ett piratkalas. Det var en otroligt nöjd Vilgot som somnade igår kväll efter massa uppvaktning och många fina paket.







Dagens Kalmar är avklarat och jag är nu påväg hem i ett riktigt regnväder, men tänk att vi fick se solen i helgen i allafall!
Imorgon väntas halvtidsbedömning av praktiken och med en fruktansvärd panik har jag sett till att få "pluggtid" på onsdag då ett arbete som jag trott att jag har över helgen på mig med visade sig att det ska lämnas in på torsdag, paniiiik! Så nu är det råplugg till torsdag lunch!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar