torsdag 20 november 2014

Friday Baby!


Även den lilla vita granen smög sig med hem igår från Netto


Heej efterlängtade fredagsmorgon!

Jag älskade verkligen vårt hem innan jag började min VFU i Kalmar. Men nu måste jag säga att jag älskar det ännu mer. Jag älskar att vara hemma. Att det är fredag idag och att jag ska vara hemma i hela tre dagar nu gör att jag känner mig lugn. Hela veckans oro och magkatarr är som bortblåst och det känns bara lugnt nu. Så skönt!
Jag har gosat in mig på "mitt lilla kontor" och böckerna ligger uppackade. Dags att sätta fart!


Igår kväll innan sänggående plockade jag även fram och började förbereda för kalas 
Det är en väldigt spänd kille här hemma nu som det första han sa på dagis idag var " imorgon fyller jag år"

Ja, här sitter nu jag. Data, böcker överallt, en kopp kaffe och två leverpastejmackor. Ingen lyxigt alls, men himla gott och bäst av allt, jag är hemma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar