torsdag 20 november 2014

Fredag för mig ✌️

Hej! 
Fortfarande alldeles grått och regnigt ute och dagarna blir aldrig ljusa känns det som. 
Men just nu, just för stunden gör det mig ingenting alls. Jag är påväg hem från Kalmar för denna vecka vilket nu innebär att det är halvtid! Tiden rullar på och jag måste erkänna att jag trivs bra i Kalmar men resandet är segt ovh stressen över allt plugg som hänger över.. 

Nu denna helg är allt fokus främst på vår älskade fyraåring men lite pluggande måste det bli också.. 
Tror vi kör den klassiska fredagsmiddagen idag och drar till med tacos. 
Ett stopp på netto ska jag ändå slå till på nu på hemvägen, såg lite fint i deras blad jag vill spana in.. Tror det även blir lite adventspynt i helgen.. 

Snaaart hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar