fredag 7 november 2014

Julinspiration 2014

God fredagsmorgon!

Och så kom den där fredagen, men lite (ganska mycket) ångest så kom den.... Nu är helgen här och istället för att ha ångest så ska jag försöka att njuta istället av (plugg)ledig tid. Jag ska nämligen jobba lördag och söndag och därav träffar jag nästan inte barnen alls. Men nu får vi göra det bästa av det hela. Och lite kompenserar jag med att hämta tidigt idag, så vi får hela eftermiddagen på oss tillsammans idag.

Är det bara jag som är helt inne i jultankar nu?
Advent närmar sig med stormsteg och det är helt klart den allra mysigaste tiden på hela året.




Detta är blandade bilder lånade från h&m och granit. 
Min absoluta favorit för i år, som ska få flytta in i vårt kök är träljusstaken från granit. Annars känns som färgen för i år är mycket grått och med insalg av mässing och/eller koppar.. 

 Det kommer bli så fin i köket


Innan Lucia måste ju helt klart även ett lussebulls bak hinnas med!

Nu är det dags att djupdyka ner i böckerna innan dom bästa grabbarna ska hämtas hem!

Önskar dig en fin fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar