onsdag 12 november 2014

Västervik-Kalmar-Västervik


Hej!
Här hemma sprakade en mysig, värmande brasa när jag klev innanför dörren idag. Det känns verkligen så välkomnade med en brasa som sprakar. Och inte ännu mindre välkomnade när två små troll kommer springandes mot dörren och skriker "MAMMA"!.

Dag två i pendlandet till Kalmar är gjord.
Jag är trött, men än funkar det ok. Det finns inte så mycket annat att välja på än att hålla god min och hoppas att veckorna går fort.
Men 04,20 som bussen går är tidigt, väldigt tidigt och jag är himla fascinerad av alla andra människor som också är vakna då och åker buss, har dom det alltid så?
Jag har en tur nästa vecka jag måste försöka lösa lite bara..

Nu är det pluggtid i ca 30 min sedan är det sängen senast kl 21,00 för att orka upp 03,50 nästkommande dag.


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar