tisdag 28 april 2015

Sporrar och stolt unge (och mamma)

Hej onsdag och mitten på veckan!
Tiden fortsätter att rusa fram i en alldeles lite för snabb takt... Främst för allt som jag ska hinna med.
Igår fick jag hem min beställning från vårdväskan , en liten sporrning till slutspurten.



Det fick bli två nya namnskyltar och nya arbetsskor. Dessa arbetsskor är så galet sköna. Det är det bästa med att få springa på Kejsarsnitt på förlossningen att man får låna deras sköna skor, men nu har jag egna ;). 
Nu hoppas jag att jag kan bita ihop och köra och klara sista biten till mål. 

I måndags gjorde vi ärenden efter dagis till Vilgots stora lycka. Han ska börja sommarfotbollsskola. Så vi hämtade då ut hans fotbollskläder och så åkte vi till stadiumoutlet och inhandlade nya fotbollsskor, fotbollsstrumpor och benskydd. Det var en otroligt lycklig pojke här hemma som provade alla sina nya saker och provspelade på gräsmattan, och för min del är jag precis lika stolt och lycklig. Det finns nog inget som gör en så varm i hjärtat som när man ser lyckan hos sina barn.
Ludvig är aningen bitter att det inte blir någon fotbollsskola för honom för att han är för liten, för just det biten att han är för liten håller han INTE med om.. Men vi har ett par "ärvada" fotbollsskor hemma som han nöjde sig med. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar