torsdag 16 april 2015

Sol gör själen gott!


Så härligt det är, att sol kan göra en så gott! Idag är en härlig dag. Solen lyser och värmen strålar. 
barnen och jag unnade oss lite sovmorgon idag. Frukosten intogs till morgonshowen och därefter blev det dagis. Jag har nu hunnit åka och lämna mina "veckoprover", boka tid till MVC för uttagning av den föråldrade p-staven, ätit frukost, kollat mailen, drömma mig bort en kort stund bland altaninredning och nu huttat der rumpan framför datan för plugg. 
I eftermiddag kommer familjen och Annelie på middag. 


Igår planterade jag om mina små tomatplantor, paprikaplantor och basilikan. Jag krängde även över några tomatplantor på Malin och mamma då det blev lite för många. Nu ska vi se om jag lyckas lika bra som förra året bara.... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar