måndag 13 april 2015

Helt koko!

Hej alla fina!
Efter den tunga fredagen börjar nog mina ögon återfå normal form igen efter att ha svullnat igen fullständigt... Vilken fantastisk (om en begravning nu kan vara det?!) begravning, så vackert, med så mycket respekt, ära, heder och kärlek. 

Det är tvära kast nu, nu ska man åter till vardagen och tillbaka till pusslet och få tillvaron att funka mellan studier, aktiviteter, träning, familjetid och allt vad man nu ska ha tid till... 
Jag sitter åter parkerad framför min kära "pluggdata" utan att ha kommit igång.. än...
Men snart. Idag väntar även bankmöte för omläggning av lån. Tänk att vi bott i vårt hus i hela 3 år!
Vad fort det går. 
Vi har även hunnit en heldel i huset på 3 år, men än är det mycket kvar...  och även mååånga år. 
Jag älskar vårt hem. Vårt fantastiska fina hem där vi renoverar som vi vill, där minnen skapas och där vi lever våra liv tillsammans med nära och kära. 
Jag blir lite avundsjuk på våra vänner som precis köpt hus, som har allt detta framför sig nu, att få bygga upp sitt hem för många många år. Samtidigt som jag tycker det är så fantastiskt kul!
Vi pratar otroligt mycket renoveringar, inredning, lösningar osv just nu. Det är så kul och ett stort intresse hos båda. Jag blir ju bara så sugen på att ändra massa här hemma! Jag hittar också massa inspiration, det är det som är så kul... 
Men nu får det nog bli fokus på altanen, för det är ju nästan där som vi bor på sommaren...

Nu, även om det är otroligt motigt så är det dags att övergå till vår kära innehållsanalys (visst låter det spännande....?)


 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar