söndag 5 april 2015

Ett snabbt hej!

Hej hej!

Hoppas ni har en fin påsk! Här hemma tycker jag inte det känns så mycket som påsk. Jag vet inte, men den där påskfeelingen har inte riktigt infunnit sig.
Jag har inte ens pyntat i år. Inte för att vi brukar ha så mycket pynt men iallafall lite påskris men i år har vi inte ens det... 
Här hemma har vi andats cross hela påsken. I fredags åkte vi i grusgropen i Almvik, igår på crossbanan, idag i Almvik och ingen är nöjdare än Vilgot. 
Han lever cross just nu och det är det enda han pratar om. Vår fina crosskille. Han börjar verkligen komma på detta nu, och det känns som hans grej. Men det kan ju visserligen ändra sig än. 
Vi får se hur länge han tycker det är kul. Men just nu tycker vi att det är kul hela familjen. 


Nu i eftermiddag ska vi ner till mina föräldrar och äta mat och imorgon firas sista påskdagen hos min mormor i Gunnebo. 

Ångesten för skolan kryper på mer och mer.... det närmar sig med stormsteg nu!

Men som sagt, jag tittade mest in för att önska alla er andra en fin påsk!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar