söndag 19 april 2015

Måndag? söndag? Fredag?

Hej!
Jag känner mig fortfarande lite lätt förvirrad. Vet knappt vilket dag det är ibland. Men idag råkar jag faktiskt veta att det är måndag. Måndag vilket innebär ny vecka, träningskväll och avslutning på serien Jordskott. Har ni sett serien på SVT? Den är sevärd. Jag fastade pladask. Det är spännande, läskig och bra. Längtar till kvällen nu och se hur det slutar.
Igår kväll såg vi absolut det sista avsnittet av SOA ( sons of anarchy). Stora tjutfesten skulle man kunna kalla det. Jag som inte kollar på TV, eller fastnat i en serie sedan Desperete housewives... Men SOA är också såå bra, man är helt fast. Man lever i den världen. Det har varit kul att jag och Daniel fastnat för en serie tillsammans och avvarat våra kvällar till Sons of Anarchy.
Men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten och slita sitt hår över uppsatsen och ägna sina kvällar åt plugg. Lite kontraster och olika vardag... Så från hårda MC-gäng med blod, våld, kriminalitet och lite kärlek till böcker. plugg, vetenskapliga artiklar, procedursmärta och induktiva innehållsanalyser... Visst låter det spännande?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar