söndag 7 december 2014

Söndag = Pluggdag

Hej söndag!

Idag måste jag erkänna att det inte alls gör mig något att det är söndag. Faktiskt verkligen ingenting. Jag är ju hemma imorgon! Inget mer Kalmar.
Igår när jag pratade med Ludvig i telefonen var det första han sa "mamma är i Kalmar". För så fort jag inte är där han är tror han att jag är i Kalmar, lilla älskade pojke. Men nu ska inte denna mamma mer till Kalmar. Inte i "skolsyfte" i allafall.
Nog för att Kalmar var bra, det vill jag ändå poängtera. En himla trevlig barnklinik.

Får nog ta med grabbarna på en liten Kalmartripp, så dom får se vad det där Kalmar är för något. Det är ändå en himla trevlig och fin stad.

Idag är det åter böckerna inför tisdagens seminarium med opponentskap. Jag måste läsa på lite för att jag vet inte ens säkert vad det handlar om än. Detta seminarium handlar om skolhälsovården, inte mitt favoritämne. Men viktigt.
Grabbarna packar ihop sig och passar på att åka och hälsa på sin farmor en stund så jag får plugga ifred och kan umgås när dom kommer hem igen.



Bjuder er på två bilder från i somras när vi var på Ölands djurpark. Jag fastnade i sommarens alla bilder. Herregud vad tiden springer iväg.. Tänk att det redan är jul och alldeles snart 2015!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar