fredag 12 december 2014

Kontraster





Hej fredag!
Igår kväll var jag på personalfest. "Cowboy" tema med linedance, country musik och allt vad det innebär. Klackarna i taket och en himla trevlig kväll.
Dock slutade den relativt tidigt vilket jag är tacksam för idag när jag befinner mig på biblioteket med näsan i böckerna. Dock måste jag ändå erkänna att jag är rätt trött idag. Så det var nog ändå tur att jag gick hem när jag gjorde.

Efter pluggandet är färdigt för dagen ska jag åka hem till familjen och vi ska inhandla julgran.
Så kvällen idag kommer spenderads med grabbarna och pyntande av julgranen.
Daniel ska ner på stan med lite grabbar och handla julklappar och troligen ta en öl eller två

Önskar dig en fin fredag!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar