måndag 15 april 2013

Två nätter senare...

God middag!
Här ligger jag och bara inte man somna om efter andra natten på jobbet. Kl 11.50 och sovit 4 timmar och jag kan bara INTE somna om. Jag vet en som kommer vara trött ikväll.....
Barnen blev super ledsna när Daniel lämnade idag. Efter att dom inte varit på dagis på 10 dagar blir det fel! Stackars små hjärtan! Så när jag ändå är vaken tänker jag faktiskt hämta hem dom tidigare!

Efter sovstunden igår så begav vi oss ut till gränsö tillsammans med Lina och Mats för korvgrillning. Ett sånt trevligt initiativ och det var super mysigt! Nöjda grabbar och god korv. Lina och Mats hade tillochmed lyxat till det med att grilla marshmallows till barnens förtjusning. Dom har aldrig ätit det innan, men det blev en favorit.
En helmysig em. Väl hemma fortsatte vi vår utevistelse i underbart väder med att börja städa fram våren på altanen.
Heja våren kom igen nu!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar