måndag 15 april 2013

En första gång

Hej!

Hur stolt blir inte en mamma när ens barn kissar på pottan för första gången?! Jag blir iaf alldeles sådär löjligt jättestolt och berömmer honom upp till månen några varv runt och tillbaka igen!
För kissat på pottan för första gången har Vilgot gjort idag. Han har inte varit ett dugg intresserad innan och jag har tjatat, försökt, lockat... Ja you name it.
Men han tokälskar sin blöja. Men idag, idag precis innan baddags bara kom det!
Jag hoppas nu att det ska sporra honom och att han tycker att det blir lite roligt att sitta på pottan!
Men det återstår att se.

På torsdag väntas förhoppningsvis roligheter, något efterlängtat! Jag hoppas så bara på att kunna byta min tur på jobbet! wish me luck! :)

Bjuder på några bilder från kameran (!) från vår tokmysiga eftermiddag tillsammans med några av dom bästa vänner ute på gränsö igår








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar