lördag 13 april 2013

Omkullkastad!

God kväll!
En intensiv vecka för oss i hus nr tio håller på att passera. Men än är den inte slut och två jobbnätter väntar för mig.
Jag tycker ofta att jag är mindre smart i efterhand när jag lägger mitt schema, men det är försent att ändra på nu.
Endast fredagen som var ledig dag för mig denna vecka.
Så mycket jobb i samband med sjuka barn som sover ännu sämre än vanligt är faktiskt ingen bra kombo, punkt!
Dagen har vi spenderat i linkan och fixat till sista till vårt toksnygga kök to be.
Som vanligt kommer man hem med lite smått och gått från Ikea. Men nu ska vi vänta med att handla lite eftersom att vi har en himla trevlig kupong att nyttja där nu efter att vi handlat kök :)

Grabbarna börjar nu att pigga på sig och dras mest med hosta, men tycker att även den minskat aningen. Nu hoppas jag så att vi får hålla oss friska ett tag!

Det har också nästan helt löst sig med golven nu. Mest kompensationen det är lite oklarheter runt. I övrigt kommer förhoppningsvis golven i början på veckan så att vi kan bli med golv nästa helg! Jeej!

Nu ska jag slå igen mina blå en stund och ladda inför nattens arbete!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar