måndag 8 april 2013

Soffhäng och feberyra...

God måndagsmorgon!
Hoppas ni håller er pigga och friska. Det gör visst inte vi.
Ludvig startade med feber i förrgår kväll och Vilgot var inte sen att hänga på.
Nu är Vilgot sjukare..
Ludvig ligger runt 38 grader medan Vilgot ligger runt 40 grader och är hes, hostig och snorig.
Natten bestod av en skållhet Vilgot med feberyra och orolighet. Och då får man ligga hos mamma. Jag vill ha koll!
Ludvig vaknade och var orolig och skållhet vid 03 tiden så stor del av natten har vi varvat suppar och ungar.
Natten har inte bjudit på någon vidare värst sömn alls.
Och eftermiddagen idag vankas jobb. Efter pusslande och knåpande så har jag bytt till en kvällstur och mina föräldrar kan ha barnen en stund i em innan Daniel kommer hem.
Jag är så trött, trött på alla sjukor! Men nu verkar ju våren vara på ingång iallafall (vågar man säga så)

Ludvig sover här sedan en stund tillbaka medan jag och Vilgot myser till "händige Manny"
Jag ska försöka att få lite pluggande gjort till den neonatala asfyxi kursen på onsdag.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar