söndag 21 april 2013

Att leka med färg

Medan barnen sov middag läste jag inte alls inredningstidningar med en kaffe i solen som jag först sa att jag skulle... jag började leka lite med färg istället...
Koppar detaljer är snyggt!
Jag handlade hem kopparfärg som skulle vara till ett armeringsjärn.. men så har det hittills inte blivit av att jag sprayat det. Men så kom jag på att en lerkruka skulle kunna få sig en omgång.
Så vips blev det en kopparkruka. Blev himla bra faktiskt, och roligt är det minsann

resultatet:


Jag tycker iof att lerkrukor är ganska fina som dom är, men lite roligt att testa, och det blev ju faktiskt bra.



En orkidé fick flytta  i och nu pryder den vårt köksfönster.. men ljusstake från Hay skulle kanske göra sig brevid... ;)

Ellerhur ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar