tisdag 19 maj 2015

Stockholm!

Hej i regnet!

Vart tog våren vägen? Här blev det helt plötsligt höst igen, kallt och regn, burr!

I Lördags befann jag mig i Stockholm där solen strålade och vi drack mojito.
Vi var på klänningsjakt till sommarens bröllop. Tyvärr inte mitt, men min bästa väns, där jag fått äran att vara tärna. Jag och två tjejer till. Så fyra tjejer i Stockholm med shopping, drinkar tapaskväll, bröllopsprat, skratt och utprovning av klänning, helt underbart. Hotellnatt och kanon frukost innan resan hem startade.
Klänningen hittades, en puderrosa som är alldeles fantastiskt vacker. Skönt att kunna bocka det på schemat.

Nu laddar jag för slutspurt i skolan. Uppsatsen ska skickas in på torsdag, och nästa vecka befinner jag mig (för sista gången via skolan hoppas jag) i Umeå för opponering på uppsatserna,
Nästa söndag är vi tillbaka i "vanlig" vardag igen... Då börjar jag jobba, ett års studier är slut!
Vilken omställning det kommer att bli. Jag som är van att vara hemma varje em och kväll nu. Man blir bortskämd fort! Men samtidigt ska det bli otroligt skönt med ledig tid och tid för barnen och familjen.

 Jag och den blivande bruden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar