söndag 24 maj 2015

Jag ska måla hela världen!


Hej!
Ja, ingen har väl missat att Sverige igår kammade hem guldet i Eurovision. Bara tre år sedan det var vårt sist då Loreen kammade hem segern åt Sverige. I år var det Måns med sin omtalade heroes.
Vi hade Tapas kväll hos grannen och kollade på Mello ihop. Men trött studerande småbarnsmamma som man är kastade vi in handduken vid 23 och gick och la oss trots att vi var barnlediga.
Dagen igår bestod av att måla, måla och måla.
Vi håller nämligen på att måla om huset.
Vårt hur med sina "Karl Larsson" färger ska nu få andra toner. Först ut är allt det gula och gröna som ska bli vitt.
Tre fönster har nu fått sina strykningar och kan tituleras klara.
Dagen idag har bjudit på fantastiskt väder, första sommarvärmen. Så ännu mer måla och fotbollsträning har denna söndag bestått av.

Om exakt en vecka sitter jag på jobbet vid denna tid... Jag jobbar då nämligen mitt första pass efter studietiden... Om mindre än en vecka är förhoppningen att vara klar. Så fantastisk och skrämmande känsla. Jag hoppas bara denna vecka nu får flyta på hyfsat smärtfritt och med bra resultat! Wish me luck!



Visst blir det skillnad 

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt, tänk vad det gör mycket med färg. Och inte är det tråkigt att måla heller. Kram på dig.

    SvaraRadera