tisdag 26 maj 2015

Fjärilar i hela magen....


Hej!
Redan tisdag eftermiddag vilket innebär att jag imorgon har en låååång resdag framför mig.
Imorgon vid denna tid befinner jag mig på hotellet i Umeå och hoppas att jag avnjuter en middag tillsammans med Frida och Zara som jag verkligen ser fram emot att träffa.
Jag ser dock mindre fram emot opponeringen och responderingen som stundar... Jag vet inte om jag någon gång varit såhär nervös?! Jag mår illa, har ont i magen... sådär pirrig i magen så det känns som att det bor flera tusen fjärilar där, samtidigt som man nästan vill kräkas. Jag avskyr att känna såhär...
Jag bara önskar att spola fram tiden. Jag vill ha fredag eftermiddag när allt detta är avklarat och jag är påväg hem.

Denna helgen ska vi spendera vid vårt paradis. Vi ska till Väderskär, och jag tänker släppa precis allt! Jag ska bara njuta av nuet och bara umgås med dom jag tycker om. Det ska bli så fantastiskt underbart.
På söndag kväll startar nästa allvar.... Då är jag tillbaka på jobbet.

Men först... Två Umeå dagar att klara av... Väskan packas för fullt och varför lyckas jag få mig saker för minst en vecka?!






Nu ska jag smita och pussa grabbarna godnatt, innan jag ska fortsätta titta på opponeringsarbetet.... 

Nu får ni hålla alla era tummar och tår att detta ska få gå bra!

KRAM

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna och det går säkert bra för dig men nervöst kan jag tro. Ha en bra dag. Kram på dig.

    SvaraRadera