torsdag 21 maj 2015

Rena kapet!

Hej!
Torsdag, vilket innebär att det imorgon är fredag och helg. Om exakt en vecka är jag i Umeå och opponeringarna pågår för fullt.... Sista rycket nu.

Daniels moster Ullis med man flyttar ner till Spanien nu i Maj. Därav har dom sålt sin bostad i Sverige, men har kvar sin sommarstuga, så underbart! Därav har de sålt av endel möbler, och vi passade på att fynda deras soffa och soffbort och lite annan smått och gott. Det blev så bra i vardagsrummet. Min bror fick vår gamla skinnsoffa och divansoffan fick flytta ut i allrummet.
Vardagsrummet blev mycket stilrenare och riktigt bra. Lite gardiner kvar nu bara.
Jag har bestämt mig för skenor i taket att fästa gardinerna i. Tror det får bli ett par vita tunna gardiner.



Mattan är ett fynd från rusta, snygg och prisvärd.


Nu ska jag börja läsa på inför kommande opponering och respondering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar