fredag 24 januari 2014

Välkommen till Ludvig




















Hej fredag och (jobb) helg!
Här hemma har vi startat dagen lugnt. Bara varit och skräpat runt i morgonrock (mamman), kalsonger (Vilgot) och blöja (Ludvig). Tänt en brasa, ätit frukost framför tv:n.
Jag är så trött idag.. Släpar nog endel sedan alla mina jobbnätter.. och det blir ju inte bättre av att minimannen i huset sover fruktasvärt dåligt just nu...
Trött mamma och trött Ludvig. Skön för grabbarna att det är helg nu.

I helgen skulle vi fått trevligt besök, men nu blir det inte så.. Så jag funderar på att ta med Vilgot på bamsebion imorgon em. Jag har hört så gott om den och han pratar massor om det sedan vi råkade nämna det hela. Så jag hoppas att vi kan få till det.

Här hemma är det nu snart dags att börja göra oss dagisklara..

Det har sina fördela att fylla år. Tänkte visa er allt fint jag handla för mina födelsedagspengar.. Men det får bli en annan dag, så håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar