fredag 10 januari 2014

En ledig dag!

God fredagsmorgon!

Här hemma har vi varit riktig sega på morgonen...
Det är så konstigt.. Varje vardag när grabbarna ska till dagis kl 06.30 så får man väcka dom, det slår i stort sett aldrig fel... Men idag när jag för en gångsskull är ledig när vaknar vi då,
JO 05.10!! Snaaaaark!
Men skönt med en ledig dag och vi tänker bara sega runt i mjukiskläder och vara hela dagen, tror jag.
Eller ända fram till 16.30 när jag för andra gången denna vecka ska entra gymmet, heja mig!

Känner ni igen fenomenet med era barn också?








Igår kom ett efterlängtat paket på posten, mitt paket från betonggruvan.se och därmed spegeln till vårt nya badrum! Och den var verkligen över förväntan och det var tur det till det priset. :) men det kommer bli så snyggt!
Jag ska visa er lite ordentliga bilder när spegeln är på plats.
Även ljuslyktan och provröret/vasen var fina och jag är nöjd! Nu ska jag bara se ut deras platser i huset:)





Hur kickar ni igång denna helg?
För min del är jag bara ledig idag och jobbar sedan natthelg..
Men nästa helg är jag ledig, och då ska vi fira mig. Då fyller jag nämligen den magiska åldern, den där åldern där man stannar och aldrig blir äldre... Kan ni gissa vilken det är? ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar