torsdag 2 januari 2014

Välkommen 2014!

Hej!

Long time no see...

En årskrönika har kommit upp... och jag har tänkt att köra en uppdatering på huset.. köket och badrummet. Men dock inte idag.

År 2014 har startat väl. Dock med mycket arbete. Barnen och Daniel är dock lediga.
Dagen idag har faktiskt jag också varit ledig och den spenderade vi hela fm ute på lillön med korvgrillning.


En kanon fm som trotts lite motgångar så som vilsepromenader och att vi glömt tändaren  hemma blev en kanon fm. Barnen  var riktigt nöjda och bara njöt vilket såklart är det viktigaste. 
Jag hoppar på fler av dessa dagar!



Eftermiddagen har vi styrt hemma... men inte med det jag skulle... Jag skulle ju städa bort julen... men så blev det inte, det blev ju en årskrönika till er. 

Men en sak jag skulle göra har jag gjort. Jag har beställt hem en spegel till vårt badrum!
Jag  har hela tiden sett en bild i huvudet hur jag vill att spegeln ska se ut. Antingen en rund eller en sexkantig... och med en ram. Jag vill inte ett spegelskåp och jag vill inte ha "bara en spegel" med lampa i eller så...
Så jag har kikat runt. men så tipsades jag om denna sidan. Och Pang, där var den. En sexkantig spegel med plåtram, i´m in love!



Så denna skönhet är nu hemklickad. Spegel Hexagon från Betonggruvan.
Meeen såklart hittar man andra skönheter också, så även dessa två fick följa med i hemklickandet...


En vas för en enkel snygg kvist och en stilren och snygg ljuslykta.. (kanske får dom bli koppar i framtiden;))



Men nu ska jag däremot plocka bort lite jul....

Ett inlägg om vår efterlängtade nyårsafton med goda vänner, det kommer en annan dag.

Hoppas du fått en underbar start på år 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar