söndag 12 januari 2014

Att vakna till





Igår kväll cyklade jag till jobbet i regnrusk. Imorse när jag skulle hem fick jag gå med cykeln i en helt galen halka... Och när jag nu vaknar så ligger en tjockt vitt täcke på backen. Jag trodde att jag skulle bli galen om det kom snö och nu mest känna att jag längtar efter vår, sommar.
Men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt!
Och jag kan tro att barnen är helt förtjusta!
Så i veckan blir det pulkaåkning minsann med mina små troll!

Nu laddar jag för jobbnatt nr två med en stor kopp kaffe och väntar på att familjen kommer hem.
Vilgot har börjar simskola,minisim idag. Vill höra vad han tyckte om det, han var så stolt i morse!




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med snö, så ljust och fint. Så kul det är att läsa om er, barnen och det ni har för er.

    SvaraRadera
  2. Åh, kul att du kikar in Gittan! 😊
    Ja, nu är det härligt med lite snö och barnen älskar det!😊

    SvaraRadera
  3. Titta gärna in på min sida www.birgittajacobsson.se jag tycker det är kul att skriva om barnbarn, företagandet, mamma och det som är livet.

    SvaraRadera