söndag 19 januari 2014

Sjusju




Söndag den 19:e januari och min 27 årsdag.
Jag är helt slut.
Dagen startade tidigt med två små morgonpigga och ljuvliga grabbar.
Och följde sedan med simskola (som Daniel följde med på), frukostfix, hämta gammelmormor, fixa middagen som blev kalkon, städa, duscha och ta emot släkten som ville komma och fira mig idag.
Jag känner mig otroligt tacksam för min fina familj,släkt och alla vänner som skänker en tanke och skickar ett grattis, man blir så glad och så varm i hjärtat!

Dagen har gått i ett och jag har redan sovit en timma på soffan,men nu ska vi försöka oss på en söndagsfilm.

Hoppas du haft en fin helg!












Ett litet axplock av vad jag tror mina födelsedagspengar kommer gå till😊


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar