söndag 7 juli 2013

Tiden går för fort..

.. På många sätt.
Barnen börjar bli så "stora". Min bebis är helt plötsligt 1.5 år. Och då för att inte tala om lilla, lilla storebror som i November fyller tre(!). Var det tre år sedan jag fick mitt första barn! Känns som igår på ett sätt, men såååå mycket längre sedan på ett annat.
Konstigt det där.
Dom allra finaste är dom och jag är så stolt över mina grabbar.
Ovillkorlig och obeskrivlig kärlek.












Även semestern går för fort! En vecka kvar. Har tre redan gått?! Omöjligt!
Den värsta är att tänka att det är ett år till nästa gång, så det tänker vi inte på....

Köksrenoveringen rullar på och Daniel är så duktig! Jag blir så nöjd och är så förväntansfull på Att få det klart. Men vi har faktiskt kommit så långt att skafferierna är klara, så dags att städa ur och börja plocka in:)
Visar er ett kort nu, men har tagit kort med systemkameran så ni ska få se bättre bilder.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar