måndag 8 juli 2013

Så stolt!

God kväll!
Jag är så stolt över Vilgot. Vilgot har idag varit blöjfri (på dagarna) i en hel vecka.
Vi tar av blöjan när han vaknar. Då är han utan tills han sover middag (om han gör det) sedan tar vi av den igen till nattningen.
Väldigt få misstag har skett med bortseende från förra tisdagen, men han lärde sig kanske då att kiss i byxorna inte var så skönt.
Han har fixat att vara utan även när vi är iväg. Igår var vi hela em på händelöp, ingen blöja. Vi har varit på stan, varit och handlat osv. Så vi har kissat på maxitoan, mc donalds toan osv men han säger till!
Även nr 2 fungerar kanon att göra och han säger till. Och han kan även hålla sig. I bilen påväg hem förut från Lina och Mats säger Vilgot att han är kissnödig. Jag förklarar då att han får hålla sig en liten stund, vilket han gör! Inget kiss i bilen men direkt in på toa.
Min stora duktiga pojke. Tiden går fort!
Men han är långt ifrån redo att bli blöjfri om nätterna.... Dom blöjorna vägs i kg på mornarna vill jag lova...




Tänk att min lilla, stora pojke fyller tre år i vinter.
Jag älskar dig!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar