söndag 14 juli 2013

Sista dagen


God kväll!
Här hemma har jag precis krypit ner i sängen. Sista semesterdagen på denna semester är gången.
En bra semester har passerat dock inte med så mycket familjetid som jag egentligen vill ha på en semester. Men ett nytt kök har vi (snart) fått.
Det känns ju inte direkt som att man varit ledig eftersom att det gått i ett och det är med lite värk i hjärtat jag lämnar familjen och beger mig mot jobbet imorgon bitti.

Morgondagen bjuder på kakling.
Det är väldigt svårt att få ihop tiden nu med att hinna det sista i köket samtidigt som Daniel är själv med barnen hela veckan, jag jobbar och Daniel och barnen ska ut till väderskär på tisdag.
Men imorgon kommer fina fina vänner och hjälper till! Mats ska hjälpa Daniel och Lina ska umgås med barnen en stund tills jag dyker hem.
Hoppas allt får flyta på och att ungarna är på sitt allra mest strålande humör:)

Men nu, sängen och ladda inför första jobbaren på fyra veckor!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar