fredag 12 juli 2013

En ledig helg..

.. Det är vad som återstår av min semester, så det ska jag se till att det blir en riktigt bra en! :)
Kl 07.00 befinner jag mig åter at work. Men innan dess så kommer jag få veta endel som är avgörande för min höst och vår... idag kommer ett besked som jag väntat på, spännande OCH läskigt.
 
Några rader från lilla L:
cvvgffedgghgffvhfhfhddgcchhvfjjffjjef


Men innan dess ska jag ha helg. Innan jag ska fundera på en massa annat. och när beskedet kommer och om det blir så, då är det bara att anta utmaningen!

Nu ska vi fortsätta att vänta på vår bänkskiva som ska komma nu under morgonen och det återstår det ju inte så mycket av så den bör komma närsom, spännande! Då kan man ännu mer se hur det faktiskt kommer att se ut, can´t wait!

i övrigt är det visfestivaldagar och hela staden är en stor fest. Vi var nere en sväng igår men måste säga att jag är lite besviken. Mycket mindre folk än vanligt.. men det var första dagen. Två dagar återstår:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar