söndag 12 maj 2013

Vilken helg!

Hej!
Nu har det varit lite tyst här.
Långledigt för mig och barnen.
Dom ringde från dagis i onsdags och trodde att Ludvig fått vattenkoppor.. Men icke...
Men sedan har vi varit lediga och för min del kliver jag idag på en natt.




Fredagen spenderades med fina vänner. Dom som jag alltid ser så mycket fram emot att träffa, prata ikapp, skvallra, skratta och bara slappna av och ha så roligt med. Glömma allt annat för en stund och bara vara här och nu, för så är det verkligen när vi ses. Jag och dom bästa mammorna.







Lördagen fortsatte på precis samma sätt. Att spendera em/kvällen med precis lika fina och goa vänner som jag har precis lika roligt och kravlöst tillsammans med, visst är det underbart med så fina vänner!
Vi slog till med ett överrasknings firande av Malin som precis fyllt år. Snittar, bubbel, middag, efterrätt, vin och återigen så mycket skratt, prat, skvaller, trams och trevligheter.
Tyvärr så var jag så trött igår, helt slut. Två dagar i rad funkar visst inte längre...

























Idag är familjen i fokus. Barnen, mannen (to be någongång) och lite trädgårdarbete.

Hoppas din helg varit lika bra?




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar