söndag 19 maj 2013

En helg

God kväll!
En helg har passerat. För mig en jobbhelg.
Idag skulle jag varit ledig men hoppade in på ett extra pass.
I övrigt en lugn helg. Det har (förhoppningsvis) löst sig med golvet. En retursedel ska vara skickad så byggmax hoppas jag kommer och hämtar tillbaka sitt golv nu i veckan.
Det nya golvet är inhadlat och befinner sig redan här hemma och nu vill  jag bara få det färdigt!
Men till fredag får jag snällt vänta. Då ska svärfar och Daniel starta projekt golv och förhoppningsvis också bli klara. Så konstigt det är att man blir mer otålig ju närmare mål man kommer...
För min del är det jobbhelg även nästa helg... men satt och räknade efter på schemat på jobbet och endast 4 veckor till semester!

I morgon blir det BVC och 1 års vaccination för Luddelej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar